31 mai 2007

Ecologie Umana

Nu cred ca am mai fost de mult miscat de ceea ce vad din fotoliul calculatorului, in fata mea, pe ecranul monitorului. De obicei, ceea ce te impresioneaza cu adevarat, trebuie sa fie undeva in afara lumii virtuale. Dar nu si in seara asta.

Stiu ca nu e multa lume care bantuie pe blogul meu, dar cei care din greseala sau nu, inca mai treceti pe aici, acordati-va un minut [de fapt douazeci] pentru a vedea una dintre cele mai bune idei pe care mi-a fost dat sa o aud in treizeci de ani.

Nu am sa vorbesc despre ea, din doua motive. Odata pentru ca resorturile pe care le-a atins in interiorul meu sunt atat de personale incat imi gasesc cu greu cuvintele [am stiut intotdeauna ca lucrurile acestea exista undeva, dar nu am avut niciodata o dovada atat de clara, ca acum] si doi, pentru ca ascultandu-l pe Sir Ken Robinson, mi-am vazut trecand prin fata mea anii petrecuti in scolile romanesti, .

Prezentarea am gasit-o prin intermediul lui Garr Reynolds, al carui blog, Presentation Zen s-a dovedit intotdeauna o fantastica sursa de informatie. Alte bloguri la fel de bune sunt Create Your Communication Experience si Escape from Cubicle Nation. Iar pentru colegii mei de la birou, sper sa nu ramana o promisiune neonorata, am sa incerc sa o traduc, pentru ca trebuie vazuta de cat mai multi oameni, ar fi o resursa buna pentru cursurile pe care le tin.



Sir_ken_1
Mai multe optiuni pentru download aici.




Considerati linkul un cadou de ziua copilului.
La multi ani!


Pentru cine nu a renuntat sa mai citeasca carti, puteti incerca aici



Digg!