08 mai 2007

Magazine on-line, versiunea 0.2

Am observat ca am fost link-uit pentru postul meu referitor la magazinele on-line din Romania si m-am gandit ca este potrivit sa prezint si partea neagra a experientei personale. Trebuie sa recunosc ca data trecuta am mintit prin omisiune, nespecificand nr. de beep-uri pe care mi le-a dat curierul Rapido. M-am gandit ca nu are PC Garage nici o vina pentru comportamentul aberant al firmei de curierat [cutiile trantite, incercarea penibila de a mai scoate o zece RON, pentru motivul mizer al lipsei de rest, vorbitul la telefon cat timp eu asteptam afara sa primesc marfa, etc.].
Bon, am ajuns la partea a doua. De data asta, nu a mai fost vorba de beep-uri, ci de faptul ca l-am astepta mai ceva decat pe americani, timp de cateva ore, pentru ca intr-un final [09:30 PM] sa ma sune si sa imi spuna ca el e pe undeva pe la Mogosoaia si nu poate sa vina in mai putin de o ora jumatate ...
Pai, nu e bine, spun eu
Aaaa, da? De ce?, ma intreaga rapidul
Nu pot sa stau acasa, trebuie sa plec in alta parte, incerc sa nu ma enervez eu
Pai, traficul de astazi, etc. continua rapidul
Se poate sa le primesc maine dimineata? intreb eu
...... se gandeste rapidul
Pana in ora zece dimineata, plusez
Pana in zece? se mira rapidul
si am mai continuat asa cateva minute.
OK, s-a terminat cu livrarea, ansamblarea si restul, apar doua probleme, camera web se vede infect iar carcasa scoate un tiuit enervant cateva secunde dupa pornire. Iata si raspunsurile PC Garage:

  1. camera: asta e, asa s-o vedea, poate e lumina din camera prea proasta. Si daca o duc inapoi sa va uitati daca e defecta? intreb eu. Nu va recomand, nu putem face nimic, in mod sigur asa se vede ea. Dar s-a mai plans cineva de lucrul asta? revin. Nu, imi raspunde el.
  2. carcasa: aaa, nu va speriati, ca si eu m-am speriat prima data cand am montat-o, asa face ea [nu puteau sa puna si lucrul asta pe site, nu aveau fonturi pentru anunt probabil]. Se poate schimba, intreb. Nu!
mai vreau doar sa spun ca sistemul de ask the expert este sublim, dar lipseste cu desavarsire. Mailurile vin cu intarziere, iar raspunsurile si mai rar. Imi pare rau ca la chestionarul lor am raspuns pozitiv. Trebuia sa ma gandesc de doua ori.
[curierul de la e-mag m-a astepta timp de un douazeci de minute in fata blocului]

Cam atat despre magazinele on-line cu care am avut de a face pana acum [sper sa nu imi treaca prin cap sa mai cumpar ceva].

Digg!