04 iunie 2007

Filmele nu sunt bune

Printre alte filme vazute in weekend*, Next si Zodiac m-au facut sa ma gandesc la un aspect mai putin evident in zilele noastre. Odata ce am vazut filme despre criminali in serie sau fenomene paranormale, vom fi noi mai pregatiti sa ne descurcam cu situatiile neobisnuite? Nu ne mai sperie criminalii in serie, pentru ca am vazut Saw si stim sa ne descurcam cand suntem legati cu un lant de picior. Oare?

Adica, ma intalnesc pe strada cu Darth Vader si ii spun "Salutare, ce mai faci? The Dark Side ce mai face, creste mare, voinica? Imparatul si-a ales un fond de pensii? Nu de alta dar e batran, si nu se stie niciodata." si asa mai departe. Dupa care intru in supermarket si imi fac cumparaturile.


Ce ti s-a mai intamplat astazi? Pai, nu mare lucru, m-am vazut pe strada cu Mulder, dupa care Carrie a dat foc la doi oameni care protestau in fata primariei ...

Cu ocazia asta, inaugurez un wiki-post saptamanal, Ce ai face daca te-ai intalni cu ...




* cine a mai vazut filmul lui Takeshi Kitano, Hana-Bi si i-a placut, il invit sa isi exprime parerea aici, eu mai am de munca la el ...
Digg!