'Cause I can't get no sleep
Theres nothing on the TV nothing on the radio
That means that much to me
Theres nothing on the TV nothing on the radio
That I can believe in
date fiind cele de mai sus, se pune urmatoarea intrebare:
In cazul in care canalele online vor inlocui televiziunea si radioul, se va schimba felul in care oamenii interiorizeaza experienta media? Pe scurt, surse precum Youtube sau Joost, vor lua ele locul televizorului sau radioului in sufletul oamenilor?
In ziua de astazi, cand ziarele inregistreaza cresteri destul de mici in mediile traditionale, gandindu-se tot mai adesea sa experimenteze cu mediul online, cand televiziunea si radioul deplang declinul in audienta si cand conexiunea broadband inregistreaza cresteri din ce in ce mai mari, felul in care gandim sursele noastre de informare sufera o schimbare cu repercusiuni pe termen lung.
Oare ne vom gandi la fel de nostalgici la primul nostru cont pe Joost sau la primul filmulet uploadat pe Youtube, cum ne uitam acum la radioul bunicului, lasat de catre rusi, in momentul in care s-au retras din Romania, sau la primul televizor color, marca Cromatic?
Se vor mai face filme precum Radio Days? Oricum ar fi, ati prins ideea.
Sunt curios sa vad in ce masura are Internetul suficiente resurse pentru a personaliza experienta utilizatorului, sau il va goli de orice urma de omenesc.
Astazi, A' lu' Alexandrescu ne spune:
in Olanda este ca lumea se uita la TV la stirile de seara (7-8) si dupa aceea intra pe internet.
unde vor fi serile petrecute in fata televizorului sau radioului, impreuna cu toata familia?
Sunt curios ce ar spune Manafu despre toata treaba asta ...
Theres nothing on the TV nothing on the radio
That means that much to me
Theres nothing on the TV nothing on the radio
That I can believe in
date fiind cele de mai sus, se pune urmatoarea intrebare:
In cazul in care canalele online vor inlocui televiziunea si radioul, se va schimba felul in care oamenii interiorizeaza experienta media? Pe scurt, surse precum Youtube sau Joost, vor lua ele locul televizorului sau radioului in sufletul oamenilor?
In ziua de astazi, cand ziarele inregistreaza cresteri destul de mici in mediile traditionale, gandindu-se tot mai adesea sa experimenteze cu mediul online, cand televiziunea si radioul deplang declinul in audienta si cand conexiunea broadband inregistreaza cresteri din ce in ce mai mari, felul in care gandim sursele noastre de informare sufera o schimbare cu repercusiuni pe termen lung.
Oare ne vom gandi la fel de nostalgici la primul nostru cont pe Joost sau la primul filmulet uploadat pe Youtube, cum ne uitam acum la radioul bunicului, lasat de catre rusi, in momentul in care s-au retras din Romania, sau la primul televizor color, marca Cromatic?
Se vor mai face filme precum Radio Days? Oricum ar fi, ati prins ideea.
Sunt curios sa vad in ce masura are Internetul suficiente resurse pentru a personaliza experienta utilizatorului, sau il va goli de orice urma de omenesc.
Astazi, A' lu' Alexandrescu ne spune:
in Olanda este ca lumea se uita la TV la stirile de seara (7-8) si dupa aceea intra pe internet.
unde vor fi serile petrecute in fata televizorului sau radioului, impreuna cu toata familia?
Sunt curios ce ar spune Manafu despre toata treaba asta ...