Saptamana trecuta a fost o saptamana neagra pentru firmele de curierat. Cel putin, pentru cele cu care am incercat sa lucrez eu. Nu stiu ce au avut ceilalti de trimis prin Bucuresti, dar in cazul meu, nu era vorba decat de trei plicuri.
Am inceput cu firma cu care lucrez de obicei, ITS Express, probabil ca dintr-un impuls sinucigas, pentru ca de cand a inceput 2008, ei nu prea au lucrat. Sau cum obisnuiau sa raspunda, nu onoram comenzi astazi! Dar maine? Nu stim. De ce? Pentru ca ... si urmau o serie de scuze, care de care mai penibile, cu toate ca amandoi stiam care era adevaratul motiv. Lipsa de oameni. Dar vom reveni si la asta.
Premiul pentru cel mai inept serviciu clienti se duce insa catre Alo Curier.
Iata si motivul. Dupa ce sun prima oara la ei si le explic cine sunt, ce vreau, de unde vin si incotro ma indrept, lucru destul de intortocheat, se pare, pentru cea de la capatul celalalt al telefonului, sunt redirectionat catre departamentul de vanzari, asa mi se spune. Acest departament minunat are functia de a ma face sa repet tot ce am spus anterior, pentru a ma informa cat voi avea de platit. Foarte bine! Platim. Nu, nu eu va iau comanda din pacate, se plange interlocutoarea mea. Am sa va rog sa inchideti frumusel telefonul, si sa sunati din nou la noi, pentru a lua legatura cu colega mea, cea cu care ati vorbit mai devreme. Ce naiba?!!! Nu exista nici o modalitate de a ma redirectiona? Nu!
Zis si facut! Redial ... si suna, si suna, si iarasi suna. Fara folos. Deja ma gandeam ca totul a fost o gluma proasta, si acum stau si rad de mine cum sun ca broasca in copac. Intr-un final, catadicseste cineva sa raspunda. Si o luam de la capat, eu mai obosit, ea mai fresh. Gata! Am terminat, am curieri, trimit plicurile. Fericit, nici nu ma mai gandesc la oamenii sictiriti de la ITS, ba ii compatimesc, pacat, uite cum au pierdut o comanda, ce castigat sunt eu.
Deodata, telefonul zbarrrr. Si pupaza la telefon, stiti supervizorul nostru ne-a anuntat ca nu mai putem face livrari in Bucuresti! Poftiiiiiiiiim? Da. Asa sa stiti, dar daca aveti ceva urgent, va rog sa alegeti din cele trei plicuri. Ceeeeeee????? Cum adica sa aleg, daca nu se poate? Sau se poate? Nu se poate! Mars afara. Pentru asta a trebuit sa pierd aproape trei sferturi de ora? In care, probabil, cu mai putini bani le livram cu taxiul. Dar eu nu sunt firma de curierat. Eu nu am promptitudinea si calitatea serviciilor.
Pana la urma cei mai castigati au fost cei de la Fan Curier, care nici nu mai catadicseau sa raspunda la telefon.
Sunt curios daca cei de la ITS au inceput sa livreze.