18 februarie 2008

No End In Sight*

O recomandare. In cazul in care nu l-ati vazut inca, iar eu nu il vazusem pana ieri, "No End In Sight", primul film al lui Charles Ferguson, reprezinta o istorie neromantata [tradus in nu este un alt film a la Michael Moore] a experientei administrative si militare ale S.U.A., la sfarsitul interventiei militare in Irak. Nu am sa va dezvalui acum nimic despre film, dar lista oficialilor, ziaristilor si militarilor intervievati este cu adevarat impresionanta.

Pentru cei inca nehotarati, gasiti aici cateva recenzii despre film.




ce am invatat eu din acest film: daca vrei ca spectatorii tai sa inteleaga ceva [se aplica in cazul documentarelor], atunci ar fi mai bine sa ii lasi pe actorii principali [cat si pe cei secundari, s-ar putea dovedi mai importanti decat cei de box-office] sa vorbeasca. Michael Moore nu face lucrul asta, el ia povestea in propriile maini si interactioneaza cu ea, pentru a pune problema intr-un mod delicat. Este alegerea lui, alegerea mea este sa nu ma uit la filmele lui.

*acest post a fost scris ascultand cu placere kanye west feat. chris martin - homecoming