18 februarie 2008

OptiBlu

saptamana trecuta, incercand sa nu fac prea mult zgomot dimineata prin casa, am calcat din greseala pe ochelari. S-au spart. Nici o problema, oricum vroiam sa imi schimb lentilele, in parte unei retete gresite [datorita medicului deosebit, pus la dispozitie de o cunoscuta casa de moda, aaa, sorry, de o clinica privata]. Zis si facut, obtin reteta noua si ma duc mandru la magazinul OptiBlu de la Favorit, pentru ca e cel mai aproape de casa.

Nu imi faceam iluzii in privinta disponibilitatii duduilor care isi fac veacul pe acolo. Cred ca magazinul ala e un fel de recycle bin pentru angajatii lenesi ai lantului de farmacii. Ma rog, ma duc si le intreb daca pot sa imi schimbe lentilele la o rama de plastic. Raspunsul face toti banii!

Ne trebuie declaratie pe proprie raspundere!
Ce va trebuie???!!!
Trebuie sa faceti o declaratie pe proprie raspundere ca in cazul in care se rup ramele, noi nu ne asumam nici o raspundere ... blah, blah, blah

Gresit soldat!

In primul rand, nu incepi prin a-i explica clientului ca trebuie sa completeze declaratii si altele ..., ar fi mai frumos sa ii spui ce poti tu sa faci pentru a-l ajuta.
Raspunsul corect ar fi fost: le reparam sau nu. Este atat de simplu! Fara declaratii, fara raspunderi impartite, ca nu suntem la politie. Si oricum, proceduri asemanatoare politiei nu ar avantaja deloc pe nici un comerciant.
Trebuie doar sa spui da, se face, sau nu, nu se face. Punct!

Bineinteles ca m-am dus la nr. 34 si acolo am gasit mai multa intelegere. Ba, chiar si un pic de simt al umorului, razand si eu si tipa de acolo de capetele seci de la OptiBlu.