18 aprilie 2008

A(d)vertisment

 

Nu sunt specialist in brokeraj si alte afaceri cu hartie, dar pot sa inteleg ca exista anumite garantii pe care incerci sa ti le iei inainte de a incheia un contract cu clientii tai. Tot ca nespecialist traduc imaginea de mai sus in felul urmator, nu ne cautati pe noi, firma mama, pentru greselile comise de fiecare agentie in parte. Sau, voi cei care intrati, beware!

Toate bune si frumoase, doar ca nu prea da bine la blazon sa iti intampini clientii cu cel mai sumbru scenariu. Nu cred ca este vorba de vreo directiva oficiala prin care se precizeaza, asemenea pachetelor de tigari, ca ar trebui sa apara scris ?% din firma cu avertismente.

 

 

Daca tot m-am gandit sa iti devin client, nu ma anunta ce mi se poate intampla rau. Ca s-ar putea sa ma razgandesc. Este la fel de adevarat ca trebuie sa despici putin firul in patru pentru a ajunge la concluzia asta, dar intentia ramane.