06 martie 2009

Recomandari

POSTER Eric Sardinas.cdr

 

Vi-l recomand cu căldură. Tocmai am văzut un concert pe dvd şi cred că va fi ceva special. Eric Sardinas a mai fost în România, acum mai mulţi ani, când a cântat în deschidere la concertul lui Stevie Vai. Îmi aduc aminte cum sărea din scaun în scaun, prin Sala Palatului, de săreau cât cepele ochii bluesmanului român. Biletele pe myticket.

Pe George Baicea nu l-am ascultat decât în concertele lui Alexandru Andrieş, cele de Sf. Nicolae, de la TNB. Dar, de fiecare dată mi-a făcut împresia unui foarte bun chitarist de blues, chiar dacă, unii ar putea să spună că este exact opusul lui Sardinas.

Dacă nu vreţi să vă obosiţi, căutând pe youtube, da-ţi play mai jos.

Ca să vezi, Baicea cântă piesa mea favorită din SRV! Într-un fel foarte special. Nice!

şi una cu Eric Sardinas (am încercat să găsesc una cât mai apropiată de ce am văzut eu la Sala Palatului)