07 martie 2009

SMS Spam

balilty.600

 

Orbitoru se întreba pe bună dreptate, cum poţi să te dezabonezi de la sms-urile cretine cu care Vodafone (la ei sunt abonat, nu pot să spun cum stă treaba pe la ceilalţi operatori de telefonie mobilă şi imobilă). Îmi este ruşine să recunosc că nu m-am gândit până acum că într-adevăr, ar fi de bun-simţ să existe o posibilitate de a te dezabona. Le-am luat ca vita, drept un fapt împlinit. Ori, lucrurile nu stau aşa în ceea ce priveşte emailul. Nu ar trebui să fie la fel şi cu sms-ul? Sau, dacă ai făcut un abonament sau ţi-ai luat o cartelă, atunci vei fi ciuruit, zi şi noapte de probabilităţile nelimitate de îmbogăţire şi de maşinle, tombolele şi restul gunoailor care au ajuns să îţi polueze inboxul?

Ca să reiau întrebarea lui David, atunci când s-a întors de la dentist, aşa va fi de acum încolo?! Orice abonament încheiat, orice produs cumpărat va atrage după el o cohortă de pliante, sms-uri, bipuri, etc.? Viitorul marketingului, my ass! Vorbim despre tot felul de inovaţii în publicitate, marketing, şi tot la lovituri sub centură recurgem. Asta nu este frumos.

El a ales să le scrie direct celor de la Vodafone. Eu am întrebat-o pe cea care se ocupă de contul firmei. Până acum n-am primit nici un răspuns.

Dacă tot vor să devină green toate companiile ăstea, nu ar fi un pas înainte să nu mai consume curentul pentru prostii de genul acesta?