21 iulie 2009

Mea culpa

astăzi am gafat, m-am băgat ca musca în lapte, doar că nu era lapte, ci erau două maşini, una mai mare decât cealaltă. De fapt, una dintre ele era o cisternă, aflată la intersecţia cu Tip Top-ul de la Moghioroş, pe prima bandă, pe care eu în mod greşit am aproximat-o ca făcând dreapta.

Greşit soldat! Şi uite aşa, s-a făcut verde, eu m-am trezit între maşini, am agăţat oglinda unui matiz, l-am enervat pe un nene care mă claxona de ceva timp în spatele meu, dar am rămas în urmă, am făcut dreapta, prin bunăvoinţa unui şofer de alfa, şi m-am întors cuminte pe prima bandă.

Mea culpa, să nu creadă lumea că numai şoferii sunt împiedicaţi sau tonţi. Pentru că tot văzusem că discuţia de la textier devenise cu sens unic, ca să păstrez tema până la capăt.

sper să nu repet prea curând experienţa, nu de alta, dar cisterna aia era a naibii de mare şi de aproape. Nu ştiu ce am cu maşinile mari, dar tot timpul gafez în prezenţa lor, ca atunci când am vrut să depăşesc un troleu care făcea uşor dreapta la intersecţia cu Plevnei (să nu uit, prin dreapta lui).