27 octombrie 2010

what happens in vegas …

Pe blogul lui Orlando Nicoară se întâmplă un lucru nu tocmai frumos. De fapt, este un eufemism. Cred că e coşmarul oricărei companii care se respectă. Să nu cumva să ajungă să-şi spele rufele în public.

Problema cu situaţiile de genul acesta este că nu contează foarte mult în economia generală a lucrurilor, dacă este adevărat sau nu ce se spune acolo. O dată ce chiar şi o mică suspiciune se naşte, nu prea mai ai ce face. OK. Trăim în România, oamenii trebuie să se angajeze undeva (în scurt timp cred că va deveni un fel de titlu nobiliar) şi am văzut mulţi manageri care consideră că nu absolut nici o importanţă ce se spune despre ei, cu atât mai mult atunci când acest lucru se întâmplă pe internet.

Dar nu mediumul ar trebui să le dea lor fiori, ci faptul că miza jocului este încrederea în compania pe care o conduc. Pentru că la sfârşitul zilei, o companie nu se bazează decât pe încrederea oamenilor. Nimic mai mult. Sigur, pe termen scurt te poţi baza pe un contract cu statul, pe un prieten care îţi aduce un contract foarte gras, dar pe termen lung, toate acestea se vor epuiza. Realitatea TV este pe cale să afle lucrul acesta, într-un mod foarte urât.

Orlando Nicoară – Şoc la NCH, Mihai Păun şi-a dat demisia