14 decembrie 2010

doi perli

Săptămâna trecut am pescuit o perlă a domnului de la centrala termo, de-l plimbau pe la televiziuni, mai ceva ca salteaua gonflabilă. Cu miliardul dat în campanie.

La iRealitatea teve a scos un porumbel din gură, de mă mir cum nu au căzut toţi pe jos, discuţia era privată şi a fost înregistrată fără voia lui (s. m.). Cât de aerian poţi să fii, ca să emiţi o asemenea perlă?

Locul doi, dar venind puternic din urmă este rezervat domnului Ponta, care înţeleg că şi-a exprimat recent mirarea cu privire la faptul că Sulfina Barbu răspunde la televizor la ceea ce postează domnul Geoană pe blogul personal, care în opina lui este, dar să lăsăm mai bine autorul să vorbească:

Faptul ca minunata doamna Sulfina – spaima copacilor din Bucuresti (???)– s-a simtit obligata sa dea replici pe televiziuni la o postare pe blog nu ma mira. Am primit insa cuvenitele injuraturi, desi zau ca nu oblig pe nimeni sa intre sa citeasca ceea ce eu chiar am de gand sa pastrez ca un loc personal (s. m.), in care obisnuitele arme de gherila pe net sunt doar ridicole.

Sigur că da, iar internetul este închis noapte cu cheia, să nu fure cineva blogurile din magazie. Loc personal! Cine naiba îi consiliază pe politicienii ăştia?!