02 februarie 2011

lombardo

Mi s-a părut mortal, cap coadă. Tipul din stânga este Braan Dailor, de la Mastodon (who the fuck mai scoate vinilinuri?!!??!). Clipul e scos de pe dvd-ul Unholy Alliance (Lamb of God, Mastodon ... Slayer). Highly recommended. Fain şi apropoul la Angel of Death. Aţi scos un album. Reign in Blood. Mai ţii minte?

Apropos de primul album cumpărat (din păcate, eu n-am fost la fel de inspirat ca Braan). Primele achiziţii ale subsemnatului, au fost AC/DC (cred că Thunderstruck a fost cel puţin pentru mine, hitul copilăriei, îl auzeam peste tot, poate chiar mai mult decât Wind of Change, a însemnat şi primele versuri învăţate, primele riffuri de fredonat etc.) Razor's Edge, Iron Maiden - No Prayer for the Dying, v-am zis eu, Metallica - '91, Guns'N Roses - Use Your Illusion part II, vol. 2 (nesimţiţii de polonezi, l-au scos în patru casete!).

Ar mai fi de adăugat faptul că nu aveam un casetofon pe vremea aceea, încă un argument pentru faptul că aveam mari probleme legate de realitatea înconjurătoare, încă de pe atunci. Voi?*

*Hai măi, mai cu viaţă. Ăştia de la Blogger mi-au zis că îmi închid blogu’, dacă nu mai comentează nimeni …