02 martie 2011

dileme existenţiale

din categoria nu înţeleg de ce 104 nu are staţie comună cu 90 la Eroilor, Music Radar face un sondaj legat de cel mai tare solo de chitară, ever, să ne înţelegem. Şi fruntaşă pe ţară apare trupa asta

un fel de cum să umplem opt minute de spaţiu publicitar, fie ca vântul să vă ducă acasă

mă rog, eu am votat asta (puteţi să ziceţi ce vreţi, da eu nu mă dau în vânt după Pulse), asta mi se pare o versiune mai bună.

dar ar fi mers la fel de bine şi asta

There is something completely wrong with the interpipes today. Sau de ce sunt topurile relevante. Dacă mi-aş fi făcut cultura muzicală cu liste pe internet şi nu cu ajutorul şi casetele prietenilor (îmi cer scuze şi pe această cale celor care nu şi-au mai văzut proprietăţile înapoi) aş fi rămas cu Radio Vacanţa. What Is The Greatest Guitar Solo Of All Time_ Vote Now! I Guitarist Magazine I MusicRadar_com_01_03_2011026