23 noiembrie 2011

uşuratice

preocupări mă-ncearcă, acum cînd ar trebui să fiu cu urechile lipite de difuzorul presei muribunde care anunţă tot felul de jocuri de artificii apocaliptice, cade Grecia, se-mpiedică Italia, Spania-i strînsă cu uşa, nici Germania nu se simte prea bine.

Ciudat cum un cadavru ambulant precum presa zilelor noastre are preocupări din ăstea morbide, e ca şi cum ai vorbi de funie în casa spînzuratului sau despre autenticitatea într-o redacţie din zilele noastre ...

6zR1x

Mă holbam ca prostu la poza cu Kenny G şi Miles de pe reddit, cînd în subsolul comentariilor am dat peste bijuteria asta.

Not long ago, Kenny G put out a recording where he overdubbed himself on top of a 30+ year old Louis Armstrong record, the track "What a Wonderful World". With this single move, Kenny G became one of the few people on earth I can say that I really can't use at all - as a man, for his incredible arrogance to even consider such a thing, and as a musician, for presuming to share the stage with the single most important figure in our music.

Săpînd mai adînc, am găsit şi o înregistrare cu Pat Metheny (n-aţi fost la concert, să vă fie ruşine) vorbind despre jazz, the good stuff şi, aţi ghicit, Kenny G. Sincer, habar n-aveam de ideea năstruşnică de a te-nregistra peste Louis Armstrong. Dacă vreţi să vă găuriţi urechile, poftiţi aici minunăţia (NSFL).

Înregistrarea ca-n înregistrarea, dar textul întreg al tiradei lui Pat este fantastic. Aş lua textul şi l-aş tatua cu un cui ruginit pe fruntea ălora care îmi explică cum ce are succes comercial este musai şi bun pentru că iată, publicul şi-a spus cuvîntul. Cam în genul celor care justifică ştirile mizerabile sau prostiile de la televizor smiorcăindu-se, păi, dacă asta cere publicuuuuu ...*. Dar nu mă credeţi pe cuvînt, luaţi de citiţi.

But he did show a knack for connecting to the basest impulses of the large crowd by deploying his two or three most effective licks (holding long notes and playing fast runs - never mind that there were lots of harmonic clams in them) at the key moments to elicit a powerful crowd reaction (over and over again). The other main thing I noticed was that he also, as he does to this day, played horribly out of tune - consistently sharp.

Iar Richard Thompson este mortal. Pentru cine n-a ascultat pînă R. T. pînă acum, io zic să lăsaţi totul baltă şi să puneţi mîna să recuperaţi lagunele ăstea, vorba inspectorului Albotă, pentru că mai tîrziu o să vă pară rău.

Mie nu-mi rămîne decît să-mi repet bancu ăla cu Frank Zappa.

De ce ăia de cîntă prin baruri, nu cîntă din cînd în cînd şi Zappa? Pentru că nu pot ...

În altă ordine de idei, cum naiba să-ţi acordezi diferit tobele, man?! Jumătate cromatic şi jumătate diatonic?!

______________________________________________________

*cum mi-a explicat mie cineva mai de mult că n-ai cum să-nţelegi tu Twilight, nu-i de tine, e ceva cu adevărat special (pentru oameni speciali). Da, şi Bella Swan este cea mai mare lovitură dată feminismului, din şaizeci şi pînă acum.