08 mai 2012

Salamul de Sibiu ca armă politică

Titlu pe Hotnews:

Radu Carp: Sarkozy a cerut ca, in timpul convorbirilor oficiale, sa primeasca salam de Sibiu, iar apoi sa mearga la Capsa pentru a fi aclamat de intelectualii romani

N-am reuşit decît să ridic o sprînceană şi să dau next. Dar după o discuţie pe twitter, mi-am dat seama că problema-i mult mai gravă. Mi-a amorţit mintea, dacă nu mai sunt în stare să reacţionez nici măcar cînd dau peste enormităţi de genul ăsta! Cum mama mă-sii am ajuns aici?!

Adevăru-i că nu m-am gîndit niciodată că salamul de Sibiu poate deveni o armă politică (ş-încă una redutabilă, după logica profesorului norvegian, nu există nici o dovadă că nu ar sta la baza pierderii mandatului de preşedinte). Că veni vorba de preşedinte, sper să nu ia drept bun exemplul lui Putin şi să zică, ia uite, dacă faci ca Sarkozy, pierzi, da dacă te iei după Vlad cîştigi!