26 februarie 2013

Rantul dimineţii

În rolul principal dimineaţa asta, măcanii de la ericson şi dedemanii lor năucitori. Tocmai am trecut pe lîngă un afiş mare în care un nătărău vorbea în oglindă, că nu cred că ar fi fost cineva atît de aiurită să nimerească în pat cu el, zicea că-i ceva ascuns sub pat. Ce să fie ascuns? Că patu-i de-o şchioapă! Nici pisicile n-au mai vrut să stea cu tine în casă.

 

Dar nu asta era problema. Lîngă poză, trona satisfăcut următorul enunţ. Salteaua nu-i inclusă în preţ. Probabil că nici inteligenţa n-a fost trecută în specificaţiile piciului pentru Dedeman! Păi, pune-o mă tălîmbule, ce te împiedică?! Sau nu o mai arăta! Care-i problema? Dacă te adresezi la clienţi atît de tîmpiţi încît să vrea o altă saltea la acelaşi preţ, poate nu le vinzi ce trebuie. Mai bine le dai Loganuri la preţ de Lamborghini. Zic şi eu aşa ...

Cînd or să renunţe publicitarii la prostiile cu poza-i cu titlu exemplificativ, aia nu-i inclusă în preţ?

 

Păi, dacă n-ai fost în stare să găseşti o poză cu produsul pe care vrei să ţi-l cumpăr, cum mama mă-sii vrei să mă convingi?! A, să-mi fac o idee, zici?! Păi, mi-am făcut deja o idee, că de-aia caut produsul la care-i faci reclamă.

 

Acuma, fie te amăgeşti că eşti aşa de convingător, încît eu, care le am pe toate şi nu mai am nevoie de nimic, dintr-o dată o să am o epifanie în mijlocul străzii, o să cad în genunchi şi o să te implor, ia-mi banii, ia-mi banii, fă ceva, da numai ia-mi banii, fie nu-ţi pasă?! Eu mă cunosc pe mine, dar ţie dacă nu-ţi pasă, de naiba mai sluţeşti oraşul ăsta şi aşa nenorocit de dom’doctor (nu serios, aţi văzut reclamele la emisiunea Profesioniştii cu Oprescu? Asta-i ironia supremă)?

 

Serios acum, ei s-or gîndi cît pierd şi cît cîştigă cu informaţiile ăstea şchioape?