29 aprilie 2013

cum să scrii tîmpenii despre tîmpenii

http://www.vice.com/ro/read/sabina-fata-cu-bentita-tricolora-este-un-nonsubiect?utm_source=ffff.ro&utm_medium=content&utm_campaign=superscrieri2013

Rar mi-a fost dată să citesc un articol cu o concentrare mai mare de ridicol pe pixel, ca cel de mai sus. N-o să vă bat la cap cu idiosincraziile personale, dar aş vrea să remarc următoarele perle
E în natura omului să urască orice e diferit.
abisală declaraţie ... chiar sunt curios ce alte lucruri mai intră în definiţia naturii omului. Nici nu ştii de unde să o apuci şi cum s-o laşi, de frică că o să te muşte ... sau o să te urască.
Naţionalismul este cârja mediocrului.
sigur că da. Pentru că globalizarea a fost deja brevetată de genii ...
Când nu reuşeşti în viaţă, fiind mediocru, e foarte uşor să dai vina pe alţii.
sunt curios ce înţelege Radu Alexandru prin reuşitul în viaţă? În general, o mare parte dintre noi nu reuşim în nici un fel în viaţă, mediocrii de noi.
Mi se pare că e un termen înţeles foarte greşit în ziua de azi.
bine măcar că recunoaşte că s-ar putea să fi existat alte timpuri, în care termenul să fi reprezentat altceva.
Dar nu poţi să te iei de Sabina că e naţionalistă. Are 15 ani. Şi eu eram naţionalist la 15 ani.
Hait, stai că nu e naţionalistă în adevăratul sens al cuvîntului! Mai avem o şansă. Atunci mai sunt valabile cele de mai sus? Sau cad de la judecata de apoi a cititorului? Există un fals naţionalism, care nu e bun. Există şi unul real? Ăla e bun, sau nu e bun?

Mă opresc aici. Am dat de minunea asta, venind de pe twitter, via http://ffff.ro/superscrieri/superscrierea-cititorilor-2013/?order=votes#.UX5jmYoW00K
Dacă ăstea-s superscrieri, înseamnă că nimeni n-a mai pus mîna pe o carte pentru a se documenta cu privire la naţionalisme şi alte drăcovenii, de multişor. Mi-e şi frică să mai citesc şi alte recomandări.