13 noiembrie 2013

Desdemona, unde mi-e chitara?

Mi-aduc aminte, ca şi cum ar fi fost ieri. O fi fost Mr. Big prima trupă ascultată la MTV/Burţilă, dar unul dintre concertele care mi-au rămas întipărite pe creier cel mai bine este Unplugged-ul celor de la ABB.

M-or fi învăţat Gelu de Johnny Winter sau Costică de Colosseum II, Mihai despre The Band sau unchiu-meu despre toate, dar mi-am păstrat concertul ăla undeva în colţul minţii pentru mai tîrziu.


N-am întîlnit încă pe cineva care să-mi zică că-i fan ABB. Şi-i păcat, zău. Mi-aduc aminte cît de intrigat eram atunci de tipii ăştia care cîntau acustic, cu toate că arătau că ar fi putut mătura pe jos cu Lynyrd Skynyrd.


După piesa asta, nu m-ar fi deranjat nici dacă părinţii mei m-ar fi botezat Desdemona. Dacă mi-ar fi spus că e din cauza la ABB, aş fi fost chiar bucuros.

După ce am văzut clipul ăsta şi-am ascultat povestea cu Johnny Rotten,


mi-am adus aminte de povestea cu Duane şi prima lui întîlnire cu Led Zeppelin ...