10 septembrie 2014

Underworld



Azi am văzut că se fac 20 de ani de la lansarea lui Dubnobasswithmyheadman şi am fugit repede să ascult Cow Girl.


După care mi-am adus aminte de piesa de mai jos şi am realizat că pentru mine, asta-i piesa ultimilor 20 de ani.

Mai sunt şi alte chestii pe care dacă le vezi pentru prima oară, nu ştii ce să faci cu ele, în ce sertar să le pui, dar nu ca asta. Începutul de dolce far niente, iniţial nu înţelegi nimic din cuvintele ălea, boy, lipstick, vin fusurile, parcă sună a ceva cunoscut, după care tobele şi nu mai contează decît berea. Şi căciula, căciula aia ... căciuuuuulaaa


Ştiţi cum se chinuie mulţi să comprime Zeigeistul într-o carte, album, film? Prostii. Fight Club e zero pe lîngă Trainspotting.


Apropos de #ExplainAFilmPlotBadly , ultimii douăzecişiceva de ani cam aşa ar putea fi rezumaţi,
tip alb, crede că dă lovitura, dar trebuie să găsească mai întîi un supozitor pe care l-a scăpat într-un WC public, pentru ca la final să se facă agent imobiliar (încă de pe atunci, se întrezărea bula imobiliară).
Şi ca să fiu sincer pînă la capăt, piesa mea preferată de la ei este Two Months Off