27 aprilie 2007

Global Warming sau Ce mama masii ati facut cu gheata aia?


Acum cateva zile am vazut un reportaj pe CNN in care se putea observa cum in cativa ani, o peninsula din Groenlanda s-a transformat in insula. Tot acolo am aflat ca Maldivele sunt pe cale sa dispara [dat fiind ca majoritatea terenului se afla la 1m deasupra nivelului marii], nu ca m-as duce pe acolo, am auzit ca e urat, dar n-am apucat sa ajung nici macar pe Insula Serpilor, unde chiar mi-as dori sa ma stabilesc.
Revin, unde mama naibii ati pus gheata aia? Ca tot aud cum in cel mult 100 de ani, nu va mai fi gheata vara la Polul Nord, so it's bye bye Sonja Heine, sau ca pinguinii din Antarctica sufera de sindromul post March of the Penguins. Oamenii ar trebui sa se potoleasca cu masinile, frigiderele si cine stie ce alte tampenii ce contribuie la incalzirea planetei. Ca daca pana si Al Gore a reusit sa ia un Oscar pentru documentar, atunci e la mintea cocosului ca solutia se afla la indemana.
Bine ca au gasit-o pe asta. Asa ca putem sa ne mutam linistiti acolo si sa ii lasam pe chinezi in pace, sa nu ii mai ingramadim atat.
Pana una alta, eu tot nu gasesc un link la acel reportaj. Se simte cineva saritor din fire?