18 iunie 2007

Clientului ii pasa (sau customer care pe intelesul romanilor )

In topul de saptamana trecuta

  1. SensiBlu pentru oferta la ochelari (da, sunt ochelarist printre altele) pe care o descrie cu lux de amanunte in magazinele sale, insa omite sa precizeze anumite informatii care fac tot banii, sau cum poate sa iti sara o comanda de la doua sute de lei la cinci sute, doar pentru ca oferta este limitata la lentile de plastic, nu si de sticla, iar cele heliomate, ei bine, cele heliomate sunt o alta poveste. Si uite asa iti faci un calcul, te hotarasti pentru ca dupa o jumatate de ora, sa o iei de la capat. A, si sa nu uit, te suna, e foarte bine pana aici. Doar ca te suna sa iti spuna dupa doua zile, ca este o problema cu comanda ta, o mica problema de zece, paisprezece zile. Te si intreaba, daca ai vreo problema tu, cum te simti dupa ce te amana. Si ii intrebi, ai de ales? Nu, bineinteles ca nu ai de ales. Stai si astepti. Clientului ii pasa! Coafura rezista.
  2. Electrica, pentru ca are Call Center. Pacat ca nu se aude bine si sunt obligati sa zbiere la bietii clienti. De ce trebuie sa ascult toate maimutele urlatoare? Clientului ii pasa! Coafura incepe sa se clatine!
  3. Foto Carrefour. Pentru ca intiai te intreaba daca vrei sa cumperi si de abia dupa aceea iti arata aparatul foto. Bineinteles ca nu vreau sa il cumpar! De ce? Ca sa iti ridic tie bonusul? Clientului ii pasa! Coafura e varza rau!

Basta la vista!

Digg!