27 iunie 2007

A reinviat Romania Mare

Rar mi-a fost dat sa vad un articol mai gretos decat cel pe care l-am citit aici. Se vrea o reactie la emisiunea lui Turcescu de la Realitatea TV in care a fost invitat Gabriel Liiceanu. Dar nu arata ca o reactie civilizata. Cat de jos te poti cobora pentru a-ti satisface umorile de mahala? Probabil ca pana la infinit.

Nu am nici o problema cu apararea sau acuzarea unor intelectuali pentru gesturile lor, doar ca ceea ce se intampla nu are nici o legatura cu dialogul civilizat, ci mai degraba cu linsajul moral si fizic [unde e Iucinu si tinerii partidului?].

Bravo, baieti! Vadim si compania cred ca sunt mandrii. La 17 ani de la Revolutie ati reusit sa resuscitati cloaca romaniei mari si pe net. Redactiile de la Azi, Adevarul si Europa pot sa iasa la pensie linistiti, au lasat pe maini bune sarcina de a balacari in continuare pe toata lumea.

Iar comentariile sunt si mai triste. Cred ca asta este rezultatul celor cincisprezece ani in care nu s-a schimbat nimic in scoala romaneasca. Ce fel de profesori au putut da asemenea rezultate. Mascarile si elucubratiile de genul asta se invata in vreo scoala sau se dobandesc din alta parte.

Stiu ca blogul meu nu este important prin traficul pe care il face, dar nici nu mi se pare normal sa ma prefac ca n-am citit nimic.

Trist!

UPDATE: de ce nu va luati si de Neagu Djuvara? Intr-o alta emisiune 100%, Djuvara a spus ca Ion Iliescu nu trebuie sa moara in patul sau. Afirmatia este cu atat mai dura cu cat a spus-o un om ce nu poate fi banuit de parti-pris-uri dambovitene. Cred ca daca mai traia Caragiale ajungea sa emigreze in Noua Zeelanda, ca sa nu mai auda de miticismele astea. Sau nu e de bon ton sa balacaresti chiar pe oricine? Am uitat, trebuia sa spuna si ceva de Basescu. Ma faceti sa cred ca Traian Basescu a ajuns un fel de bau-bau pentru toti tinerii nelinistiti de pe net.

Digg!