29 ianuarie 2008

Mai tare decat Iphone-ul!*

Ieri seara ma intorceam de la birou, si in drumul spre casa am vazut ceva ce mi se pare mult peste Iphone. Treceam pe langa zidul Cotroceniului uitandu-ma cu mila la zecile de masini blocate in trafic, cand mi-a atras atentia o luminita firava, care se tot misca pe trotuar in fata mea, la cativa pasi. Cand am ajuns in dreptul ei am putut observa ca era o domnisoara care citea in timp ce mergea. Citea!

Sincer, nu am putut decat sa fiu invidios. Era o lampa micuta, cu o lumina difuza, verde spre galben, agatata de mijlocul de sus al cartii. Parea mai degraba sa fi fost al lui Peter Pan, daca mai vedeam si vreo zana mica, invartindu-se in jurul becului, juram ca am inceput sa imi petrec prea mult timp in fata calculatorului, si mi-a luat mintea razna, pe campii. Brusc mi s-a facut rusine de faptul ca eu nu reuseam decat sa ascult muzica pe strada.

Am cautat pe internet daca exista asa ceva de vanzare, dar din pacate, nu am reusit sa gasesc nimic. Nu ca as fi vrut sa o cumpar, dar vroiam sa vedeti si voi cum arata chestia asta.

*acest post a fost scris ascultand cu placere Joni Mitchell - Big Yellow Taxi