07 martie 2008

iRead si iRead Zeitgeist

stire via

De ce? si Manafu

eu unul, nu am obiectii in privinta aspectului, imi place, mi se pare extrem de usor de inteles si folosit. Din prima, daca intrii pe site si nu esti mare expert, ai la indemana tot ce iti trebuie pentru a naviga rapid unde te intereseaza.



nu stiu de ce, dar imi aduce aminte de discutia de mai jos, intre Drue Kataoka de la Valley Zen si Guy Kawasaki [care pare sa fie omul momentului, mai ales dupa interviul pe care i l-a luat lui Steve Ballmer [Microsoft Chief Iquisitor] la Mix 2008, via Orlando] despre AllTop.





Este iRead cu adevarat Zen? Eu cred ca da, daca stam sa ne gandim la spatiul alb distribuit generos [Apple-like], aerisit, culori deschise, minimalist dar atent la detalii. Poate mi-as fi dorit ca fonturile sa fie un pic mai mari, mai pentru dioptriile mele schioape.


in ceea ce priveste bucataria interna a proiectului, mai multe detalii pe blogul autorului, Alex Brie.