06 mai 2008

Nine Inch Nails - The Slip

Am revenit cu cateva comentarii cu privire la albumul Nine Inch Nails. Spre diferenta de Ghosts, The Slip are un aer mult mai punk-rock, multe chitari [insa fara sentimentul ieftin al numeroaselor the formatii recente, the x, the y, the z], si pastreaza atmosfera aerisita/minimalista de pe Ghosts. Nuanta mai intunecata este pastrata prin repetarea unor modele ritmice simple. Aproape toate piesele au un disco feeling [scuzati expresia I dont know]. Cel mai mult imi place Discipline, poate si pentru ca imi aduce aminte titlul de un album King Crimson.

 

 

Componenta este un pic schimbata, lipseste Belew, asta apropo de King Crimson.

Inca mai incerc sa imi dau seama care este legatura dintre 999,999 si Corona Radiata.

Nu cred ca ii va multumi indeajuns pe fanii NIN din perioadele mai vechi, mie personal Fragile mi se pare cel mai bun album, dar nici nu cred ca li se adreseaza direct lor.

Per total, faptul ca tot mai multa lume intra in contact cu muzica NIN mi se pare o treaba foarte buna, tocmai pentru ca nu este una din cele mai digerabile trupe. Uite ca se poate intra peste mainstream si fara sa te vinzi. Sunt la fel de curios daca Trent va anunta si de data asta cifre referitoare la cati au descarcat albumul, etc. [capitol la care Radiohead au ramas inca datori].

(wow, 2644 de comentarii!!!)