10 decembrie 2008

My Google Reader

Dezminţire (adică în sensul de disclaimer, pentru cine nu ştie engleză). Blogul ăsta este făcut pentru oamenii pe care îi cunosc şi ştiu că nu folosesc Google Readerul. Dacă ai nimerit aici din întâmplare, iar Readerul tău geme de posturi necitite, poate că nu are sens să urli la mine despre ce ştiu şi ce nu ştiu despre internet.Postul ăsta ar trebui să facă parte dintr-o parte de posturi mai mult sau mai puţin utile, prin care să întorc complimentul pe care mi-l faceţi citindu-mă smile_regular.

S-a schimbat interfaţa de la Google Reader.

Uite-l şi p'ăsta, o să spuneţi. Da, e ştire veche, ştiu, dar spuneţi-mi şi mie o diferenţă notabilă faţă de Readerul vechi. Vă spun eu una, care mă enervează. Nu poţi să mai vezi în bara din stânga, decât feedurile cu articole noi. Înainte aveai şi opţiunea de all. Mie îmi era utilă, când mai căutam ceva.

Nu că ar fi foarte important, dar poate v-am făcut curioşi cu privire la Google Reader şi vă hotărâţi să îl încercaţi. Dacă nu prea ştiaţi despre el, urmăriţi prezentarea de mai jos, cred că vă va amuza, cel puţin. Şi cine ştie, poate vă apucaţi de citit mai multe bloguri, acum când aţi descoperit cât de comod poate fi.

 
Common Craft este revelaţia anului în materie de prezentări, cine este interesat de subiect, ar trebui să viziteze siteul. Soluţia de monetizare a ideii lor mi s-a părut foarte ingenioasă.