29 ianuarie 2009

Comunicarea prin semne

 

 

Într-un final m-a lovit şi pe mine mintea în cap şi m-am hotărât să îmi lichidez legăturile primejdioase pe care le aveam cu şcoala. Pentru că vreau la nivelul următor şi pentru că oricum, nu prea mai agăţi nimic în ziua de azi doar pentru că eşti student, m-am hotărât să îmi dau examenul de licenţă.

Prin urmare, am purces la treabă şi am ales să rezolv problemele minore, precum aflarea bibliografiei de examen, dosar etc. şi nu problema majoră, de a îmi lua inima în dinţi şi a afla dacă mă mai primeşte profesorul cu care îmi făceam lucrarea de diplomă, înapoi. Dat fiind că vorbim de comoditate, am scris un mail către secretariatul facultăţii unde nu fără o urmă de dezgust mi-am încheiat anii de studiu şi pierdut vremea prin care îi rugam să mă lămurească şi pe mine în privinţa bibliografiei de examen, lucru absolut imposibil de găsit pe site-ul facultăţii.

Nu am să vă ţin prea mult în suspans şi am să vă comunic rezultatele comunicării cu secretariatul. Zero! Barat. Asta dacă nu contabilizăm performanţa lor de a nu scrie nici un mail corect. Nu am să dau exemple, pentru că nu se cade, este vorba de o corespondentă personală. Însă, primul mail l-a scris cu CAPS! Tot mailul scris cu CAPS! Cap coadă. Mă rog, nu-i problemă, am stat şi eu pe mIRC, pot să înţeleg într-un final şi treaba asta. La al doilea mi-a vorbit despre altceva, în al treilea a mâncat nişte litere. Poate că nu m-ar fi interesat foarte mult povestea asta, dacă eu aş fi aflat ce mă interesa. De unde! Nimeni nu ştie nimic. Iar eu m-am întors de unde plecasem.

Başca, nu mai pun la socoteală că nu îmi dădea reply la mail, ci îmi scria mailuri noi. Oare, când primesc şi corespondenţe oficiale de la universităţi din afară vreau să zic, că până la urmă şi corespondenţa cu mine era tot oficială, tot cu picioarele scriu mailurile? Sau atunci se reuneşte colegiul profesorilor, pentru a dezbate fonturile cu care să se răspundă?

Care e treaba cu oamenii care nu ştiu vor să scrie un mail corect, sau încearcă măcar (că nici eu nu sunt uşă de biserică) să scrie cât de cât îngrijit?

Se grăbesc? Unde? 

Oare ajung într-un final acolo unde doreau?