17 iunie 2009

Cultura banilor

Asadar, eu, proprietarul, decid ce voi face. DaCA am hotarat sa iau un imobil labartat pe 1000 - 1500 mp in burucul targului, nu am facut-o pentru cahlele de teracota pictate de Luchian ori pentru tavanul cu fresca de Mirea (casa avea fresca a pictorului Mirea n.n.). Am facut-o ca sa fac acolo un turn care sa imi eficientizeze profitul... Nu ai decat sa cumperi dumneata restul imobilelor din centru si fa un parc tematic: "Bucurestii de altadata". Pe cele cumparate de mine - lasa-le in pace, ca mi le gestionez eu singur! Vezi-ti dumneata de ale dumitale, ca nu vin in casa d-tale sa iti spun cum sa pui macrameul, cu colt, peste ecranul televizorului, sub pestele de sticla!"

întreaga poveste a călăului de case pe blogul lui Radu Oltean, Art Historia.

Dacă asta este preţul pe care trebuie să îl plăteşti pentru a avea bani, mai bine lipsă …