11 iunie 2009

Dezabonare

click fail

 

mai trebuie să vă spun că ăsta era josul paginii? Inter Contact Group newsletter fail.

Ok sunt rău, oamenii au folosit un serviciu online de trimitere a newsletter-elor, din păcate nu au editat corpul mailului corect şi a rămas sus opţiunea de unsubscribe, care oricum nu folosea la nimic, pentru ca nu fusesem abonat la ei nicioadată. Prin urmare, i-am pârât. Despre ce era vorba în mail? Nimicuri,

“Idei de Marketing testate din jurul lumii”.
Va explica fiecare disciplina in parte cu ce se ocupa: Cercetare; Publicitate; PR; Punct de vanzare; Promotie; Direct si Interactiv; Plasarea produsului; Word of mouth (marketing viral, MGM) Agenti de vanzare; Marketing experimental; Design de produs; Sponsorizare; Cauze si efecte ale marketing-ului Guerilla Marketing.
Vei vedea.

 

cel mai tare este asta

- Iti va explica chiar cum reclamatiile se pot transforma in bani.

Chiar aşa, cum?