29 iunie 2009

Dol.ro fail

după ce s-a lansat cu surle şi trâmbite, dol.ro se dă în petec. Sau mai bine zis la lovituri sub centura marketingului. Ori de pe centura marketingului. Sunt câteva săptămâni de când mă chinui să mă dezabonez. Nu ar fi trebuit să existe opţunea asta în cadrul newsletter-ului? Codul de bune practici spune că da.

dol

nu este nevoie să spun că nu există nici un link de dezabonare, Linkul inserat duce în cu totul alt loc. Unde cu puţină imaginaţie poţi completa un formular al cărui scop declarat este cu totul altul, prin urmare mesajul iniţial este cel puţin înşelător.

ei zice că nu am introdus codul corect (a o mia oară :-)). Eu zic că greşeste. Ştiu şi eu că uneori codurile CAPTCHA pot fi înşelătoare. Dar cred că de data asta l-am nimerit corect. Din păcate, acelaşi mesaj. Eroare! Si incep să devin paranoic.

captcha

Fail! Cei de la Sistec ridică din umeri şi spun că nu e treaba lor, iar cei de la dol.ro nici nu răspund la mailuri.