14 iulie 2009

Antena 1 şi Dan Bursuc

nu ştiu câţi dintre voi v-aţi obosit să vă uitaţi cum Antena 1 încearcă să copieze dintr-un foc Prima (Vali Vijelie) şi ProTV, adică emisiunea lui Dan Bursuc, Talente fără număr, dar eu m-am amuzat teribil.

Cinci minute. Cât să văd că problemele cele mai mari ale lui Sorin Copilu’ de Aur nu sunt de ordin muzical, ci mai degrabă gramatical, ortoepic şi ortografic.

Dar orice lucru bun se termină repede. Ca şi răbdarea mea.

Rămân cu o singură nedumerire. Doar eu mă simt ca o maimuţă la Zoo, căreia i se dă o banană, atunci când văd reclama de la emisiunea lui Bursuc?

PS. un sfat pentru domnu’ Bursuc, nu că ar conta, dar în studiouri nu se fumează, pentru că nicotina cam dăunează potenţiometrelor şi altor minunăţii …

PSS. Orbitoru’, ai văzut frate, firewireeeee fără număr …