13 iulie 2009

Mulţumesc

Cred că mailul ăsta era adresat tuturor celor care s-au implicat în campanie

îmi adaug şi eu umilele mele mulţumiri, reacţia a fost peste aşteptările mele, din partea tuturor. Mulţumesc!

Draga ,

Iti multumim mult pentru pentru ca ne ajuti in campania Inima Copiilor pentru Marie Curie. Mai sunt 3 zile in care poti dona 2 Euro prin SMS la 858 pentru infiintarea departamentului de cardiochirurgie de la Spitalul de Copii Marie Curie din Bucuresti.

In aprilie am inceput proiectul cu speranta ca vom putea strange 500.000 de Euro pentru a amenaja o sala de operatii si un salon de terapie intensiva.

Intre timp am adunat peste 650.000 de Euro. Mai mult decat am sperat, nu prea mult pentru o sectie de cardiochirurgie, dar suficient cat sa incepem.
Pentru ca tu si multi alti prieteni ati pus umarul impreuna cu noi, Ministerul Sanatatii a decis sa se implice activ: proiectul nostru a devenit prioritar, vor fi accelerate formalitatile si va fi oferita o parte din aparatura.
Proiectul initial s-a extins: vom construi un departament complet, de peste 500 m² si dotat cu un laborator de cateterism. In acest moment, proiectul este in faza de avizare si lucrarile de amenajare vor incepe in curand.

Campania noastra continua pana cand departamentul de cardiochirurgie de la Marie Curie va fi functional.

Asa ca nu uita: pana pe 15 iulie mai poti dona 2 Euro prin SMS la 858 (in retelele Cosmote, Orange si Vodafone - nu se percepe TVA). Dupa acesta data poti ajuta donand online sau poti face un transfer intr-unul din conturile noastre.

Ca si pana acum, noi vom continua sa iti dam vesti prin email si pe www.inimacopiilor.ro. Pentru ca ne-ai ajutat, este important sa stii ce se intampla.

Inca ceva: daca gazuiesti bannerul nostru pe site-ul tau, acesta se va schimba automat pe data de 16 iunie cu un banner de sustinere a Asociatiei Inima Copiilor, pe care ne-am bucura sa il pastrezi in continuare pe site. Daca ai integrat bannerul prin alta modalitate decat folosind codul din pagina noastra, te rugam sa il actualizezi - te rugam sa ne scrii daca ai nevoie de ceva.

[Asociatia Inima Copiilor]

Iti multumim din inima!
Alex Popa
Asociatia "Inima Copiilor"

www.inimacopiilor.ro
Asociaţia "Inima Copiilor"
str. Câmpului, 19 bis,
Câmpina / Prahova, România
cod de identificare fiscală: 18365182
tel:           +40 244 332 234, +40 722 360 339
e-mail: office@inimacopiilor.ro
cont:        RO96 BUCU 0463 3385 2511 RO01
Alpha Bank - Sucursala Dorobanţi