14 iulie 2009

Salvaţi-l pe Alex

Numele meu este BRISC ALEXANDRU DAMIAN, am 3 ani şi 4 luni, locuiesc în Cluj-Napoca şi până acum 2 luni eram un copil normal perfect sănătos, care alerga alături de alţi copii în parc şi care alături de tatăl meu Claudiu şi mama mea Ioana eram o familie fericită în aşteptarea frăţiorului meu care între timp a venit pe lume şi pe care îl cheamă David Robert şi pe care îl iubesc mult.
Acum 2 luni a început calvarul pentru mine, în momentul în care mi s-a spus că trebuie să mă internez în spital pentru că am o “comoară” la burtică ce trebuie scoasă afară.

Cuvintele de mai sus au fost scrise de tatăl lui Alex pe un site făcut special după ce primul său fiu a fost diagnosticat cu o tumoare inoperabilă. Băieţelul mai are o şansă, tratament la o clinică din străinătate, însă numai dacă îl ajutăm. Noi, ceilalţi, semenii lui.

Dacă puteţi să donaţi o sumă semnificativă, faceţi-o. Dacă nu, participaţi măcar la tombola care va fi organizată vineri, de la ora 20, la Irish & Music Pub din Cluj. Biletele de tombolă vor costa 5 lei şi toată suma strânsă va fi donată familiei Brisc, pentru salvarea lui Alex. Detalii despre tombolă şi premii găsiţi pe blogul lui Andrei Crivăţ.

“Vă rugăm să ne ajutaţi atât în organizarea unei campanii de popularizare a cazului şi pe cât posibil financiar, şi poate printr-o minune, vom reuşi să strângem banii necesari. Să ajute Dumnezeu să fie cu un final fericit!”, scrie tatăl lui Alex pe site-ul cu numele copilului său.

Conturile unde puteți face donații, deschise la ING Bank Cluj-Napoca, sucursala Mărăşti, pe numele Marius Claudiu Brisc, sunt următoarele:

Lei - RO31 INGB 0000 9999 0019 3771
Euro - RO85 INGB 0000 9999 0155 2157

Telefoane de contact: tatăl (Claudiu Brisc) - 0744-538256, mama (Ioana) - 0740-523918.

via Mihnea Măruţă