19 aprilie 2011

cum?

Apropos şi de prezentarea mai veche a lui Cory..

Mereu m-am întrebat cum funcţionează sistemul de supraveghere la copii. Nu am copii şi nici nu ştiu oameni care au copii îndeajuns de curioşi încât să aibă nevoie să fie spionaţi protejaţi când se dau pe net.

Cum faci când descoperi că fiu-tu se dă în neştire pe reddit/r/nsfw sau pe zeitgeist.paranoic? Cum procedezi? Nu îmi imaginez că te duci la el şi îi spui, băi te-am prins, nu mai umbla cu proxy că nu ţine. Îţi dau ban direct. Îi spui să nu mai intre pe saiturile ălea, sau le pui în lista de saituri interzise fără să zici nimic?

Eventual în cazul în care el a rămas la nivelul de albinuţe, barză în discuţiile între voi.

Ştiu că par cretin, dar mă interesează detaliile mecanismului. Cum faci? Părinţii cu copii mai activi online, ar fi de apreciat dacă ar împărtăşi din experienţa lor.