31 mai 2012

cum puteţi evita eventuali pumni în pereţi



Zilele trecute, un prieten s-a apucat să completeze un cearşaf de formular online iar la sfîrşit, în loc de cer senin, curcubee şi inorogi a dispărut tot ce introdusese pînă atunci. Serenity now!

Cînd mi-a povestit toată tărăşenia, i-am zis că ar putea fi interesat de Lazarus, (un addon/extensie, spuneţi-i cum vreţi), ce vă permite recuperarea fragmentelor de text în cazul în care divorţaţi brusc de conexiunea de internet. Felul în care funcţionează (verificaţi pictograma din marginea din dreapta a căsuţei de text) mi-a adus aminte de Sxipper după care încă suspin (am încercat şi LastPass, dar ultima dată îmi cerea să-mi salvez parolele online şi am evitat).



nu cred că aveţi nevoie de o parolă, în cazul în care folosiţi calculatorul personal, dar opţiunea pentru fixarea perioadei de timp nu-i de neglijat.

link pentru Firefox

link pentru Chrome

să nu ziceţi că pun numai prostii aici ...