05 iulie 2012

se ascute lupta în trafic

Zilele trecute am fost claxonat de o dubiţă, pentru simplul fapt că nu
m-am făcut una cu maşinile parcate pe marginea şoselei Rahova în
momentul în care m-a depăşit. Şi pentru a-mi băga minţile în cap, s-a
mai şi făcut că intră în mine după ce m-a depăşit, dacă nu frînam, mă
loveam de el. Un idiot o să ziceţi*.

Dar după ce azi, un alt şofer (de data asta de la Dedeman) m-a aruncat
practic în şanţ, doar pentru a face el la dreapta după trei metri cu tot
cu remorca lui idioată, încep să cred că nu mai există reguli de
circulaţie care să includă şi bicicliştii.

Iar momentul este cum nu se poate mai prost ales. Nu cred că sunt
singurul care a observat că s-au umplut străzile de biciclişti. Şi cînd
spun străzile, nu mă refer la trotuare, ci direct în stradă. Ori, dacă
numărul de biciclete este invers proporţional cu respectul şoferilor
pentru regulile de circulaţie, ne paşte un dezastru.

__________________________________________
*la fel ca şi taximetristul de la Intercontinental, care a intrat de
trei ori într-un biciclist, doar de amuzament, iar cînd i-am făcut
observaţie, s-a făcut că plouă ...