14 decembrie 2012

The Walking Dead

Extrem de interesant şi mă gîndeam că dacă voyo l-ar aduce în România, eu unul aş scoate banii fără să crîcnesc. Poate o combinaţie de Kickstarter + Voyo ar produce o bursă a serialelor. Oamenii ar vota ce vor să vadă şi dacă sunt mai mulţi, preţul scade (dacă stîrneşti două licee, cred că ieşi sub 5 RON). Asta ca să-i dăm şi lu' Brenciu un motiv serios să se laude cu viteza care e tocmai bună pentru căutat date pe mfin.ro sau de descărcat jpeguri de pe saitul Guvernului.

Îmi aduce aminte de cum era Lost la început şi sper din tot sufletul să nu-l îndulcească pînă la greţoşenie. Ar ieşi şi cîteva discuţii interesante pe marginea deciziilor luate de personajele principale, dar lăsînd asta la o parte, nu pot să nu observ că serialele au început să devină mai antrenante decît filmele (încercaţi să-l comparaţi cu ultimul Batman). Bine, nici formula nu-i de lepădat, cînd aţi văzut ultima dată un film bun cu zombie adevăraţi (nu, Shaun of the Dead nu se pune)? Una din asemănările evidente cu Lostul timpuriu - nu ştii foarte clar cine o să trăiască şi cine o să moară, chiar şi pe termen scurt (m-am trezit de cîteva ori spunînd, gata, p-ăsta-l termină, bazîndu-mă dresajul pe care l-am primit de la celelalte seriale americane, dar ăsta-i un pic contra curentului, probabil şi din cauza regizorului lui Shawshank Redemption*).

PS sunt cîţiva actori acolo care nu se fac deloc de ruşine (aviz celor care încă se uită la Bărbierul din Siberia şi se minunează de jocul actorilor)
*e mult Stephen King în el şi asta se vede, chiar şi fără ochelar (dar în sensul bun al cuvîntului, a se vedea The Stand)

Pe scurt, hai voyo, trecem şi noi peste perioada Las Fierbinţi?