26 martie 2007

PC shops online in Romania

In ultimul timp am devenit un fel de evanghelist al magazinelor on-line din Romania. Le-am recomandat tuturor prietenilor mei ca alternativa la magazinele clasice de calculatoare. In mare, datorita experientei OK pe care o am de ceva timp cu eMAG, de curand cumparand si de la pcgarage. Am hotarat sa cumpar mare parte din componentele calculatorului fratelui meu de la pcgarage, datorita recenziilor de pe bloguri, in mare parte (pcgarage avand propriul blog, singurul dupa stiinta mea dintre magazinele ce au ales si aceasta metoda de CRM). Postul acesta se datoreaza insa unui alt magazin, pcfun, care a binevoit sa imi raspunda astazi [adica luni] la comanda pe care am facut-o vineri, comanda pe care am anulat-o tot vineri, la ora cinci dupa-amiaza. Faptul ca nu mi-au raspuns la comanda, chiar daca am facut-o dimineata, asteptand toata ziua, m-a facut sa renunt la ei. In aceeasi zi, cei mai rapizi in a-mi raspunde au fost eMAG, dupa numai jumatate de ora de la efectuarea comenzii pe site, iar cei de la pcgarage m-au impresionat pentru ca au sunat de trei ori, pana m-au gasit (eram pe strada si nu auzeam telefonul, scuzele mele, chiar si in ceasul al treisprezecelea).


update: am devenit liber cugetator dupa aceasta experienta