30 august 2007

AVIVA


Mda, ce sa spun. Mergeam linistit pe strada, cand m-a lovit intrebarea intrebatoare. Greu de raspuns in aceasta chestiune. Ma bucura in schimb grija manifestata de publicitarii romani in ceea ce ma priveste. Au si dreptate la urma urmelor. Cine poate sti? Poate ca maine o sa emigrez si nu o sa mai am placerea sa ma izbesc de creatiile fabuloase ale mintilor lor stralucite. Poate ca am sa fiu selectat pentru o expeditie NASA si am sa aleg sa raman pe Luna, departe de mitocania si imbecilitatea ce caracterizeaza astfel de postere.

In cu totul alta nota, mai optimista. Cat de dobitoc poti sa fii pentru crede ca genul asta de enunt ma va motiva pe mine sa imi inchei asigurare la voi? Este adevarat ca asigurarile sunt albe pentru zile negre. Dar pentru asta, nu trebuie sa le arati pensionarilor ca au muncit degeaba o viata [vezi reclama de la BCR, cu tembelul ala care se lauda in fata pensionarilor, ca el stie ce are de facut. De stiut, stiau si ei, dar ce puteau sa faca?], sau mie sa imi faci o scurta trecere in revista a marilor probleme filozofice ce au macinat omenirea.

Hai sa fim seriosi! Da, am sa fiu aici si maine si poimaine, pentru a prinde momentul cand o sa dati faliment. Chiar asa!

Eu voi merge si maine la munca, na! Dar voi? Veti mai avea unde sa lucrati?


UPDATE:


mai scriu despre asta: