21 martie 2008

Peer feedback

Nici macar nu stiu daca l-am scris corect. Anyway, miercuri am facut chestia asta la birou. Ideea e ca tu trebuie sa te duci in fata si sa scrii pe hartie lucrurile pe care ceilalti le spun despre tine. Bune sau rele. Alea rele se mai numesc si delta, dar nu cred ca se intampla asta pentru ca m-am nascut langa Delta Dunarii.

Am vrut sa le trec aici:

mai intai, lucrurile bune ... rapiditate, eficienta, onestitate, sinceritate, eruditie, informat/cel mai informat, originalitate, danseaza bine?, ochelari, isi face temele la timp/nu bine, la timp, cangur surpriza, bun-simt, anticipativ*, disponibilitate, multilateral dezvoltat, interdisciplinar, baiat inteligent, rapid, istet, nu are vicii, imagine personala buna, simtul umorului, persoana energica [pe masura ce le transcriu, cu atat mi se par mai ciudate]

si acum delta dunarii ... mai ordonat, mai multa incredere in tine [adica in mine], mai putin impulsiv, mai consecvent cu tine [tot eu] insuti, mai putin incapatanat, mai multa diplomatie, mai ambitios si mai focalizat, mai putin defetist/mai putin NU, mai pozitiv, sa comunic mai mult, sa ma implic mai mult, sa responsabilizez mai mult, superficialitate/mi-ar placea sa fii mai putin, sa verifice de doua ori, mai temeinic, mai deschis/sociabil, sa pun in aplicare mai des ideile celorlalti

Ma rog, ceva de genul asta ...