09 mai 2008

Explicatie

Acum cateva zile, o persoana pe care nu o cunosc si nici nu ma intereseaza sa stiu cine este, a trimis un mail tip SPAM catre foarte multe adrese, printre ele numarandu-se si clienti ai companiei pentru care lucrez. Pentru a trimite acest mail, autorul s-a folosit de numele si adresa oficiala a companiei. Textul din acel mail invita destinatarii sa intre pe acest blog, intr-un mod extrem de vulgar si penibil si continea adresele mele de mail

Niciodata nu am crezut ca acest blog poate fi asociat, sau poate aduce prejudicii companiei care m-a angajat, din pacate acest lucru s-a intamplat, si incerc sa imi cer scuze pe aceasta cale si sa micsorez pe cat se poate daunele pe care acest incident le-a adus deja imaginii companiei. Tot ce s-a scris pe acest blog a reprezentat numai opinia mea personala si in nici un fel, vreo pozitie oficiala.

As dori sa imi prezint scuzele mele persoanelor care au primit acel mail. Nu l-am trimis eu, nu am adresele lor salvate, si nu mi-ar fi trecut niciodata prin minte sa incerc sa imi promovez blogul intr-o astfel de maniera jalnica, cu atat mai putin folosind o adresa a unei companii. Regret foarte mult acest incident.

Ca urmare a acestui fapt, am hotarat sa inchid acest blog pentru o durată nedeterminată