08 mai 2008

Din pacate

UPDATE ce mi se pare cu adevarat jalnic este ca individul a ales sa foloseasca adresa firmei la care lucrez pentru a trimite mizeria de mai jos,  lucru care nu mi se pare chiar  fair-play. Am sa incerc astazi sa prezint pe scurt toata povestea.

Azi dimineata cand am ajuns la birou, am gasit acest mail in inbox

 

Salut salutare , Ai auzit de mine ? Sunt nea Grigore si mi-am deschis blog la adresa = neagrigore.blogspot.com . Putem sa comentam pe blog ce vrei tu, fiindca pe mine nu ma cenzureaza = nimeni. Desi stau in Bucuresti, sunt din Tulcea - de aceea par pentru unii cam = independent si neconformist. Si am o vorba inteleapta : Daca tin banane in frigider, asta nu inseamna ca = am maimute in pod. Mishto nu ? Imi plac muzica,politica,engleza,calculatoarele. Imi place filmele : Vrajitorul din Oz(adica Wizard of Oz),Stapanul Inelelor,7 = samurai. Ascult muzica :Pink Floyd,Deep Purple,Sasha,dar merge si un pic de manele. Am citit Marile Sperante si vreau sa le mai citesc o data . Daca ai o idee sau vrei sa publici un articol,scrie-mi la : gabi.-------@xxx sau la neagrigore@xxx . Te pup si te astept sa facem politica si comentarii pe blogul meu . Instructour Consultant Assistent Gabita ------(nea Grigore- it's me !) kiss you!see you soon !

Acum, pentru cine ma cunoaste nu i-ar fi greu sa isi dea seama ca nu as fi putut scrie asa ceva niciodata. Pentru ceilalti, cei care au fost spamati cu adresele mele de mail, imi cer scuze inca o data. Din pacate, am gresit cand mi-am pus numele aici. Dar nu credeam ca am sa regret atat de curand.

Mi-am dat seama ca nu am fost foarte clar mai sus, nu eu am trimis acest mail.