28 noiembrie 2008

Ministerul Muncii şi Bătăii de Joc

Ar fi trebuit să aflu câteva informaţii legate de munca mea la Ministerul Muncii şi blah-blah

Dar ce mi-a fost dat să aud astăzi depăşeste orice limită.

După încercări repetate prin telefon, într-un final îmi răspunde o persoană de un gen sau regn incert, care pe un ton sentenţios mă somează să spun repede ce vreau. Încerc să explic cât mai pe scurt, când brusc, mi se ia mau', sunt pus pe hold câteva secunde, după care o voce insipidă, mă anunţă că dacă vreau să las un mesaj ... ştiam că deobicei, se întâmplă invers. Suni, suni, nu răspunde nimeni, şi intră robotul, dar mă rog, oi fi eu mai de modă veche

Mai sun o dată, acum sunt luat la chestionat, că ce treabă am eu cu cursurile, dacă nu sunt autorizate. Se repetă pasul de mai sus, cu robotul.

Să nu uit, mesajul robotului este în LIMBA ENGLEZĂ. Ăştia nu sunt sănătoşi la cap! Adică, direct în engleză! Fără tasta unu, doi sau mai ştiu eu ce.

Dacă vreţi să vă convingeţi, acestea sunt nr. de telefon:

0213136267

şi

0213158556

ne auzim mai târziu ...

eu o iau de la capăt,

UPDATE I: când credeam că am făcut progrese, mi-a promis că mă transferă la un alt serviciu ...

iar a intrat pe fir vocea aia enervantă, cu engleza ei ... nu vreau să trimit nici un fax,

poate este important să menţionez, toate lucrurile ăstea se întâmplă la ora unu, două ... nu la şase seara!

UPDATE IIş AM REZOLVAT!!! Well, sort of ...

mai sun o dată, îi explic doamnei impacientate că nu răspunde nimeni, etc. nu vreau să trimit faxuri, engleză, whatever ...

Răspunsul face toţi banii, bine mă rog, oricum mai mult decât concursurile de la tv

ÎNSEAMNĂ CĂ NU MAI ESTE! REVENIŢI DUPA 1 DECEMBRIE!

este ora două jumătate, România se poate duce la culcare.