15 ianuarie 2009

Curat constituţional

A început să se discute, din ce în ce mai aprins, pe marginea Raportului Comisiei Prezidenţiale de Analiză a Regimului Politic şi Constituţional din România (ufff, că mult a fost), destul de consistent (86 de pagini) apărut ieri.

Pe siteul Hotnews a început deja contestarea legitimităţii comisiei, a membrilor a raportului. Începe distracţia, că tot se răsuflaseră şi pensionarii cu salariile lor, iar Oprea nu se simte nici el foarte bine. Iar la finalul discuţiilor, tare mi-e teamă că se va proceda la fel ca şi în cazul votului uninominal mixt. Ca în reclama cu Sankt Petersburg, rămâne cum am stabilit.

am mai citit despre raport la

si discursul lui Traian Băsescu, cu ocazia prezentării raportului.

cum nu am apucat să citesc în întregime textul raportului, dar se apropie weekendul, probabil că voi comenta şi eu pe ici, pe colo.

Lectură plăcută!