26 ianuarie 2009

Epic fail

 

subtitlu, unde dai şi unde crapă

sau de ce nu poţi să ai încredere în ceea ce citeşti pe un blog, mă rog, e un pic cam pompos, vroiam să scriu de mai mult timp de tarele pe care le-am observat eu unul, în toţi anii de lectură,

şi iată că am găsit şi un studiu de caz destul de elocvent

prima dată am citit ştirea la Bleen, dată undeva în josul paginii, Cristian Preda şi-a făcut blog

ok,

a mai scris şi Mihnea pe Codexpolitic

dar pe parcursul zilei, am dat de perlele ăstea

Traian Băsescu mai aproape de blogosfera românească

Conform calculelor mele amatematice-semilogice-überspeculative, blogul lui Traian Băsescu va fi lansat prin mai-iunie. Mai aproape de campania electorală, aşa.

Traian Basescu isi face blog?

E la moda acum ca orice politician sa detina un blog. Singurul care nu are blog, inca, este Traian Basescu. Spun “inca” pentru ca deja au inceput sa apara speculatii cum ca Traian Basescu isi va face blog. INconstantIN spune ca blogul presedintelui va fi lansat prin lunile mai-iunie, sa fie mai aproape de campania electorala.

zici că e telefonul fără fir, varianta din Madagascar 2, cea cu maimuţele.