21 ianuarie 2009

Unde nu e cap, vai de urechi

Adică despre cum se face presă în România, citiţi şi vă minunaţi

vai de muzica

(daţi clic pe poză, că îmi este silă să pun link), chiar şi eu am învăţat după atâta amar de vreme că bolduitul dă bine în sărciul de la google, dar am o întrebare. De ce nu bolduiţi tot articolul? E mai uşor. Bine da şi voi ştiţi să ţineţi degeţelul pe ctrl, că sunteţi deştepţi şi scrieţi la gazetă. Apropo, pentru cine este îngrijorat de lecturile mele pe internet, am ajuns la articolul ăla, după ce am citit ceva foarte serios. Mă rog, sort of …

Televiziunea publică a terminat 2007 cu un deficit de circa 8,4 milioane de euro

în timpul ceremoniei de la Washington, ei discutau despre miss România, cu Aurora Liiceanu şi Andrei Gheorghe. Ţara arde, baba se piaptănă. Iar fraza zilei, culeasă de la un post aiurea de televiziune, nu mai ştiu care, este dacă Obama rezolvă rapid problemele la el acasă, înseamnă că ieşim şi noi din criză?

Răspunsul Mătuşii Tamara: Nu!