09 aprilie 2009

Organizare de doi lei

că altfel n-ai cum să îi spui. Adică pe ce dau eu 800 de RON?! Când tu nu ai anunţat nici măcar o trupă străină. Cei de la One Event si Play Cool (mai degraba, Stay Cool şi The Only Event) cred că visează. Toată situaţia asta ţine de suprarealism, mai citesc o dată articolul din Metropotam, şi mă conving că am citit bine de prima dată, pot să cumpăr bilete de 800 de RON pentru un eveniment la care nu se ştie cine va participa! Încă.

Cineva îmi spune că două luni pentru a anunţa un festival este OK. Da? Şi atunci de ce Reading şi Glastonbury s-au anunţat de acum? Sau de ce se ştia line-up-ul pentru Coachella de ceva vreme? Sau la ei e mai greu cu adunatul oamenilor, pe când la noi, şaptezeci de mii de oameni abia aşteaptă să vină să vadă noul mall de la km nuştiucare de pe autostrada soarelui. Nu credeţi?! Aşa a fost promovat la ProTV, ieri, festivalul. Că va avea parcare şi mall. Acum să te ţii, migraţie în masă din Băneasa la festivalul de rock.

din Metropotam - Bucharest Rock Arena

bine, tu poţi să promiţi marea cu sarea, de fapt nu, nişte dinozauri, din care unii mai fac şi bişniţă cu propriile bilete (Bon Jovi), un isteric care înjură pe toată lumea (Axl) şi nişte tipi ok (AC/DC şi Muse), dar care nu ştiu dacă vor fi îndeajuns pentru a strânge cei şaptezeci de mii de spectatori. Pe mine sper să mă lase să stau în casă, că am de învăţat.

Încă un eveniment făcut pe genunchi, la fel cum au fost şi cele de anul trecut, în special cel cu Queensryche, de la Arene.