10 aprilie 2009

Recomandare

Hei, tocmai au fost descoperiţi noii Genesis!!! Am glumit, mă amuz pe seama altora, care încă mai caută vinilul în caru’ cu mp3-uri.

Recomandarea mea este Crime In Choir, este deja a doua oară când ascult albumul în mai puţin de o zi. Pentru cine este pasionat de muzică rock progresiv, instrumental, o chitară foarte bună şi o secţie ritmică inventivă, nişte clape care aduc aminte de Gong, Nucleus şi alte drăcovenii din anii şaptezeci, vă rog, serviţi cu încredere. Prezentarea de pe Last.fm este un pic cam ambiţioasă, dar …

San Francisco quintet Crime In Choir are an instrumental progressive rock band, comparable to groups like Faust, Goblin, Magma, Soft Machine.

N-or fi ei Soft Machine, dar nu asta contează, pe albumul pe care îl am eu se numeşte Gift Givers, am avut parte de surprize la care nu m-aş fi aşteptat, ţinând cont de calitatea muzicii în ziua de astăzi. Abia aştept să ascult şi pe cele vechi, pe inregistrarea de mai jos sunt si piese de Givers. Oricum sunt de ceva vreme, mai precis din 2000, iar parte (chitara si clapele) dintre ei, vin de la o altă trupă ce merită ascultată, At The Drive In.

mulţumesc Clara :).